Методи оцінки дій користувачів
1. Аналіз веб-сайту
- Google Analytics
2. Відстеження взаємодії з додатком
- App Annie
- Adjust
3. Моніторинг соціальних мереж
- Facebook Insights
- Twitter Analytics
4. Опитування та відгуки
Використання даних для збільшення лояльності
1. Персоналізація2. Усунення перешкод3. Пропозиції цінності4. Контент заснований на інтересах5. Швидкий і ефективний супровід
Приклади успіху
1. Amazon2. Starbucks3. Netflix
Висновок
Оцінка дій користувачів у мережі є надзвичайно цінним інструментом для підвищення лояльності. Прийнявши стратегії, викладені в цій статті, ви можете ефективно використовувати оцінку дій користувачів, щоб перетворити відвідувачів на лояльних прихильників свого бренду.