З відео ви дізнаєтесь фішки автоматизації в LP-CRM👇👇
- Як заробляти більше за допомогою СRM-системи?
- Незамінні функції сrm для товарного бізнесу
- Як економити час з СRM-системою?
- Як пришвидшити роботу бізнесу і бути попереду конкурентів?
- Автоматизація руху замовлень по воронці.
Тобто, замовлення автоматично переміститься в статус, наприклад, НЕвыкуп, якщо клієнт не забрав посилку на Новій Пошті або Укр Пошті. Це дає змогу вам не відслідковувати та перевіряти кожне відправлення. CRM за вас зробить всю рутину, ваша задача швидко прийняти замовлення.
- Автоматизація відправленя SMS-повідомлень.
Коли замовлення прийнято або відправлено, автоматично відправляється SMS. Це можна налаштувати по зміні статуса в CRM, зміні статуса служб доставки, а також при генерації чека ПРРО в замовленні.
- Автоматизація створення чеків ПРРО.
ППРО або Програмний реєстратор розрахункових операцій — це програма для видачі електронних чеків за допомогою комп’ютера або смартфона. Тобто, ви відправляєте електроний чек клієнту.
Чеки можна автоматично створювати при зміні статуса в CRM. Наприклад, коли ви прийняли заказ або коли заказ забрав клієнт, тоді створиться чек ПРРО та відправиться клієнту SMS або e-mail.
Детальніше в відео:
Під відео на YouTube задавайте питання на тему товарного бізнесу і я обов’язково відповім на них в наступних відео!